aberdeen-music

Vomitus!!!

Teabags

1. Ne dajte miljenja i savjete ako niste prethodno upitani.

2. Ne priajte drugima svoje probleme ako niste sigurni da ih oni ele uti.

3. Kada u tuem brlogu, potuje domaina ili nemojte ii tamo.

4. Ako vas gost u vaem brlogu ometa, odnosite se prema njemu okrutno i bez milosti.

5. Nemojte se pokuati seksualno nametnuti, ako prethodno niste dobili signal za parenje.

6. Ne uzimajte ono to nije vae, osim ako to predstavlja teret drugoj osobi koja se oajno toga eli rijeti.

7. Priznajte mo magije ako ste ju uspjeno upotrijebili da bi ostvarili svoje elje. Ako poreknete mo magije nakon njena uspjena prizivanja, izgubiti ete sve to se njome stekli.

8. Ne prigovarajte o niemu to ne morate vi osobno podnostiti.

9. Ne inite zlo maloj djeci.

10. Ne ubijajte ne-ljudske ivotinje osim ako ste napadnuti ili za hranu.

11. Kada hodate otvorenom teritorijom, ne smetajte nikoga. Ako netko vas smeta, zamolite ih da prestanu. Ako ne prestanu, unitite ih.

Originally posted by Weirzbowski:

Ah... Makes me want to tear the spines out of Catholics and the spleens out of Protestants. Makes me want to spray bile in the Pope's eye... Thank you, most Unholy Vomitus!

being The Honorary Reverend Almighty Thurisaz Von Vomitus, let me be the first to say....

...you're welcome.

Originally posted by psydoll:

Goats have terrible self-image problems though - they'll sleep with or eat anything.

That's why I find them appealing. Their low standards have served me well in the past, although it's expensive on duvet covers, admittedly, and the lovebites take a while to heal. Plus they are a wee bit smelly to tell the truth. However if you like hirsute women (now be honest....who doesn't find a hairy oxter appealing?), then you'll LOVE goats.