Jump to content
aberdeen-music
Sign in to follow this  
jf9tp2wd40

Anyone got an email for paul stewart?

Recommended Posts

Just ask someone in Drummonds next time you are in, someone will surely have it.

Or alternatively you could just book Drummonds (or even a street corner) instead.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Or alternatively you could just book Drummonds (or even a street corner) instead.

Aye id much rather play the Trinity Centre arch instead of Kef.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aye id much rather play the Trinity Centre arch instead of Kef.

What's wrong with Kef? (this isn't a challenge as I've no experience of it)

Share this post


Link to post
Share on other sites
What's wrong with Kef? (this isn't a challenge as I've no experience of it)

like all places, its not gonna appeal to everyone, certain individuals dont like it, which is fair enough. those individuals also dont like the way i work the gigs at kef.

Share this post


Link to post
Share on other sites

its a fine enough venue.

its merely that paul stewart likes to have young kids do his job for him while he sits about picking his arse. luckily for the kids they will get a tenner for bringing 50 of their ticket buying mates to a gig that they wouldnt go to

Share this post


Link to post
Share on other sites
its a fine enough venue.

its merely that paul stewart likes to have young kids do his job for him while he sits about picking his arse. luckily for the kids they will get a tenner for bringing 50 of their ticket buying mates to a gig that they wouldnt go to

selling 50 tickets and getting a teener? blimey, thats way too much. thanks for pointing that out, better cut that down to a fiver. cheers stuart.

Share this post


Link to post
Share on other sites
great page, nice one.

do you know if its gonna be updated at all? want some more info?

love the picture, its a good likeness.

can i have a copy? mail me a jpeg? i'll frame it. seriously though, i would like a copy, i love it.

Right click > Save Picture As...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Right click > Save Picture As...

thank you. love that picture to bits. do you have photoshop? if so, can you increase the resolution and mail me a copy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
thank you. love that picture to bits. do you have photoshop? if so, can you increase the resolution and mail me a copy?

Right clicking is about the extent of my internet talents :down:

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha, it was in one of the fudge fanzines, i've got it lyin around SOMEWHERE if i find it i'll get a highter quality scan :up: HAHA

great stuff, it is good.

Share this post


Link to post
Share on other sites
selling 50 tickets and getting a teener? blimey, thats way too much. thanks for pointing that out, better cut that down to a fiver. cheers stuart.

tbh i think your bed matress could get fatter if you make them pay for the tickets first

Share this post


Link to post
Share on other sites
tbh i think your bed matress could get fatter if you make them pay for the tickets first

like what ken dodd did? hell yeah, thats the way to do it, i underestimated you, thats a great idea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Michty me this a fair slagging sesh. However, in Paul's defence I must say, we tried to pay him our ticket money on FOUR seperate occasions and he didn't take it.

Yes....he refused our money. Give him a pat on the back.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Michty me this a fair slagging sesh. However, in Paul's defence I must say, we tried to pay him our ticket money on FOUR seperate occasions and he didn't take it.

Yes....he refused our money. Give him a pat on the back.

these message boards are the best!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...